$$$$ بوي ياس$$$$

$$$$ بوي ياس$$$$


چه سخت است چشم انتظار آمدنی باشی

 که او مدت هاست با دیار تو قهر است

 ای باران

 تو بیا و ببار و بشوی این گرد و غبار پر از انتظار را

من مدت هاست با فنجانی در دست

 منتظر آمدنت هستم

 می خواهم به شکرانه آمدنت جشن بگیرم

 اما ساده

 تو بباری و من فنجانم را پر کنم

و استشمام کنم بویت را که با بوی چای و خاک در هم آمیخته

و سرمست شوم از امدنت

 و به شکرانه ات سر به سجود بگذارم و زبان به حمد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: 25 اسفند 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , ssb.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com