$$$$ بوي ياس$$$$

$$$$ بوي ياس$$$$


به نام خدا

 

گاهی ما آدما فکر میکنیم با بقیه فرق داریم

این فکر در مواجه شدن با گناه هم سراغ بعضیهامون میاد شاید باید گفت اکثر آدمها با این حس مواجه شدن
حسی که میگه ما تحمل مقابله با گناهمون بیشتر از بقیست

ولی اینطور نیست همه احتمال خطا برای گرفتاری در گناه رو دارن و باید حتما از گناه و ابزارهای اون دوری کرد.

کبوتری رو فرض میکنیم که براش دامی پهن شده و روش پره از دونه های گندم.این کبوتر تا وقتی دور از دام باشه آزاده و میتونه خوراک خودش رو از جایی دیگه که امن و مطمئنه محیا کنه.اما وای به وقتی که این کبوتر خودش رو با بقیه متفاوت ببینه و بره سمت این دام در این صورت حتما به دام میفته و اسیر شکارچی میشه.

در اینجا ما آدمها مثله کبوتریم و شیطان مثله شکارچی.دامهایی که پهن میکنه بسیار خطرناکن و فقط کافیه فکر کنید شما انسانی متفاوت از بقیه هستید و این چیزا بر شما اثری نداره و کافیه بخواین تجربه ی رو به رو شدن با اون دام رو برای خودتون محیا کنید.اون وقته که به دامش میفتین و درصد اینکه از چنگال شکارچی رها بشین خیلی کم میشه.

پس اگه دوست ندارین یه روزی به همچین دامهایی بیفتیم اگه میخوایم پاک بمونیم و یا از الان شروع کنیم به جبران و پاک بشیم بهتره هرگز سمت دامهای شیطانی نریم که شک نکنید درصد اینکه بخوایم توش موفق بشیم خیلی کمه.

پس راه اینکه پاک بمونیم و پاک بشیم و نزاریم مورد سو استفاده کسی قرار بگیریم و نزاریم ناخواسته از کسی سو استفاده کنیم اینه که سمت دامهای شیطانی و چیزهایی که میدونیم وسوسه کننده و گناهه نریم حتی نزدیکش نشیم چون هرچقدر نزدیکتر وسوسه کننده تره.

مثله همون کبوتری که مثال زدم هرچقدر که این کبوتر گندمهای روی دام رو از نزدیکتر ببینه بیشتر وسوسه میشه.

سر آخر این مطلب باید بگم این راه هم زیر مجموعه ای از کلید اصلی موفقیتمونه و اون هم ارجعیت دادن به فرمان خدا و اینکه بدونیم و درک کنیم اصل خلقت ما امتحان شدن هست و قبولی در اون با خشنودی خدا صورت میگیره و خشنودی خدا با اطاعت کردن از فرمانهای خدا و دور موندن از چیزهایی که نهی کرده میسر میشه و پاداشی ابدی در مقابل این امتحان موقت وجود داره.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , ssb.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com