$$$$ بوي ياس$$$$


عکس های زیبا 



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت21:18---17 شهريور 1392
چه خوش خیال بودم….

که همیشه فکر می کردم در قلب تو محکومم…….

به حبس ابد!!

به یکباره جا خوردم…..

وقتی زندانبان به یکباره بر سرم فریاد زد….

……هی…

تو….

آزادی!….

و صدای گام های غریبه ای که به سلول من می آمد...!

(تصادفی اومدم به وبت..
به وب منم یه سر بزن...
اگه دوست داشتی تبادل لینک داشته باشیم!!!)


مریم
ساعت18:10---16 شهريور 1392
سلام من هر روز دارم بهت سر می زنم ولی تو نمیای به من سر بزنی اگه دوست داری یه سر کوپیک به من بزن و تبادل لینک کن با من

jane
ساعت12:20---16 شهريور 1392
kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ghashang budann

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , ssb.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com