$$$$ بوي ياس$$$$


زندگی می کنم و برایش دلیل هم دارم

دوست داشتن تــــــــــــــــــــــو …

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب

بادی بذر تـو را در دلـــم انداخـــت و ُ رفــت

من مانـــده ام و ُ این  ریشــه ی قطــور دلــدادگی

و هـــزار جــوانه ی شــکفته از یـادَت

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب

راه کـه می‌روی عقـب می‌مــانـم …

نـه بــرای اینکــه نخواهـم با تو هم قــــدم باشـم …

می‌خواهـم پا جـــای  پاهــایــت بگـــذارم …

می‌خواهـم رد  پــایــت را هــیچ خــیابــانی در آغوش نکشـَـد …!!!

تــو تمـامـا” برای منی

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب

من از قبل “باخته” بودم

“مچ انداختن”

بهانه ای بود؛

برای گرفتن دوباره ی “دست تو”

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب

شاهرگم قید توست ، بزنم میمیرم …

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب

هیچ رویایی به پای بیداریم با تو نمیرسد

خواب ها فقط خودشان را اذیت می کنند !

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب

خوبان را باید روی چشم ها گذاشت …

کجایی ؟! چشم هایم بهانه ات را گرفته اند !

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب

شمردن ستاره ها سخت نیست

اگر تو بگویی به اندازه ی ستاره های آسمان دوستم داری …

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب

آنقدر دوستت دارم که

پروانه ها گیج می شوند

گل ها تعجب می کنند

و باران دلش آب می افتد !

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب

تو که باشی بس است …

مگر من جز “نفس” چه میخواهم ؟

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب

احتیاجی به تسبیح نیست

دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم !

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب

از تو دور بودن پر توقعم کرده …

حالا دیگر تمام تو را میخواهم تا بشوم ثروتمند ترین فرد روى زمین !

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب

مرخصی ندارد

حتی وقت استراحت ندارد

حقوق و مزایا ندارد

بیمه ندارد

ترفیع و پست و مقام ندارد

استعفا یا اخراج شدن ندارد

بازنشستگی و از کار افتادگی هم ندارد

با این حال دوست داشتنی‌ ترین شغل دنیاست ، عاشق تو بودن !

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب

من قصه تو را تا ابد اینگونه آغاز میکنم :

یکی بود

هنوزم هست

خدایا همیشه باشد …

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب

باران بهانه ی آسمان است

وقتی دلش برای تو تنگ می شود !

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب

و مهربانیت از دور چه عجیب نزدیک ا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: 22 خرداد 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , ssb.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com