$$$$ بوي ياس$$$$


 

کسی با " موج " موهایت " کنار" آمد به غیر از من؟
کسی با هستی اش پای قمار آمد به غیر از من؟

کدامین سنگدل فکر شکار افتاد غیر از تو؟
کدام آهو به میدان شکار آمد به غیر از من؟

تمام شهر در جشن " تماشا " ی تو حاضر شد
تمام شهر آن شب ، در شمار آمد ، به غیر از من

برایت دستمال کاغذی بودم ، ولی آیا
کسی در لحظه ی بغضت ، به کارآمد به غیرازمن؟

مرا از" جمع " خاطرخواه ها " منها " کن ای " حوا "

تو را کافی است " آدم " هرچه بار آمد به غیر از من 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: 22 اسفند 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , ssb.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com