$$$$ بوي ياس$$$$

$$$$ بوي ياس$$$$


 

یک زندگی کم است!

برای آنکه

تمام شکل‌های دوستت دارم را

با تو در میان بگذارم 

تمام آنچه در قلبم احساس می کنم را

به پای چشمانت بریزم.

 

می‌خواهم

هر صبح که پنجره را باز می‌کنی

من باشم ،

آن درخت روبه‌رو 

فصل تازه 

آفتاب 

استکان چای هم من باشم 

می خـواهم

هر کس که دستش را

همراه صبح بخیر به سوی تو دراز می کند

من باشم ...

 

یک زندگی کم است

برای زنی  که می‌خواهد

در تمام جمله‌هایش دوستت داشته باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: 14 اسفند 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , ssb.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com