$$$$ بوي ياس$$$$


دلم دوباره هوای دلتنگی دارد.... 

درگلویم چیزی راه نفس کشیدنم را گرفته... 

به گمانم هر چه هست امشب دلم هوای باریدن دارد.... 

دلتنگ کسی هستم که خیال ترک کردنش را دارم..... 

کوله  بارم پرشده از دلتنگی.... صبرم لبریز شده و از چشمانم جاری میشود... 

خیلی سخته دلتنگ کسی بشی که نمی دانی برایت میماند یا نه.... 

عشقم... نفسم... هستیه من... تک ستاره ی قلبم.. یاس  من دلم برایت تنگ شده... کاش بودی و در چشمانت غرق میشدم... چشمهایت بسته هم باشند آرامشی دارد... 

... خدایا مواظب عشقم باش...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: 24 بهمن 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , ssb.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com