$$$$ بوي ياس$$$$

$$$$ بوي ياس$$$$


سلام عشقم خوبی دنیا جونم؟ دلم برات تنگیده. دیونه خودم، ایشالا که حالت خوبه.یادت در واژه هایم، در قلبم و در لحظه هایم حس می شود. زمان اینجا کند می گذرد، آنجا را نمی دانم! کاش نقاش بودم تا رنگ بزنم به روی بوم پرغرور خیال! نقش بزنم، تنهایی را نقاشی کنم، تا که وقت برگشتت به تو هدیه کنم. تبلور غروب را و طلوع صبح صادق را ببین و از لحظه لحظه هایت لذت ببر. زندگی زیباست و در جریان است، زندگی همین لحظاتی است که منتظر گذر آن هستیم، در گذر ناگزیر عمر. و من روی پل دوستی منتظرت خواهم ماند. و با این همه دوری به تو نزدیکم، چراکه دستهایی آشنا نگهدار این فاصله اند.

..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: 19 بهمن 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , ssb.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com