$$$$ بوي ياس$$$$


برای تو که مخاطب تمام نوشته هامی

من عاشق تر از پیشم
دارم عاشق ترم می شم
با تو چون شقایق ها شراره آتیشم

من عاشق ترم از تو دیوونه ترم از تو

اگه مجنون مجنونی من مجنون ترم از تو

منو در بوسه غرقم کن نمی خوام عشق پنهونی
برقصیم زیر این بارون در این دریای طوفانی
من بی تو نمی رقصم من بی تو نمی خونم
نباشی در کنار من ، من زنده نمیمونم

عاشقت منم ، عاشقم تویی ، تو تو تو با تو
با تو هم قسم ، ای همه کسم ، تو تو تو با تو
آرزوی من ، با تو بودنه ، روز مرگ من ، بی تو بودنه

من عاشق تر از پیشم، دارم عاشق ترم می شم
با تو چون شقایق ها شراره آتیشم
من عاشق ترم از تو دیوونه ترم از تو
اگه مجنون مجنونی من مجنون ترم از تو

منو در بوسه غرقم کن نمی خوام عشق پنهونی
برقصیم زیر این بارون در این دریای طوفانی
من بی تو نمی رقصم من بی تو نمی خونم
نباشی در کنار من ، من زنده نمیمونم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: دو شنبه 18 بهمن 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , ssb.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com