$$$$ بوي ياس$$$$

$$$$ بوي ياس$$$$


سلام عشقم. فکر کنم الان رسیدی، دلت شاد و تنت سالم، آرزو میکنم که لبانت خندون باشه. دلم خیلی برات تنگ شده. اینجا لحظه ها به آهستگی یک عمر آرام می گذرند. اما چیزی که این بی قراری ها را آرام می کند تنها یاد تو و  نام تو است که همیشه در دلم زمزمه می کننم. مهربانم، آسمان اینجا پر از یاد توست. آرام و بی صدا غروب می شود. از وقتی که رفتی روزهایش کمی سرد شده و شب هایش کمی بیشتر سردتر، ولی من منتظرت هستم. تا که بیایی و گرما بخش وجودم باشی. 

خدا جونم مراقب دنیام باش‌ ‌
پنج شنبه هفتم بهمن ماه نود و پنج



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: 16 بهمن 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , ssb.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com