$$$$ بوي ياس$$$$

$$$$ بوي ياس$$$$



خلوت آغوش تو امشب عبادت گاه من
قبله ام چشمان تو باشد زیارت گاه من


محرم اسرار من جانم فدای خنده ات
حلقه ی دستان تو باشد اسارت گاه من


خسته جانی از غم ایام دارم خوب من
سر بروی شانه ات باشد ندامت گاه من


تک درخت آرزو با یاد تو گل میکند
سجده ام باعشق تو باشد سعادت گاه من


عشق تو درجان من بیماری من نا علاج
چون ضریح چشم تو باشد شفاعت گاه من


شعبه ای دیگر ندارد عشق من تنها تویی
هرکجای این جهان مهرت سفارت گاه من


عشق تو تنها شده سرمایه ی سنگ صبور
مهرتو از روز اول شد اصالت گاه من

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: 13 بهمن 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , ssb.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com