$$$$ بوي ياس$$$$

$$$$ بوي ياس$$$$



به دل آهنگ غمگین چون صدای نی لبک دارم
گله از دست این دنیا از این چرخ وفلک دارم


یکی در آینه دیدم به جای خنده میگرید
ومن فهمیده ام با او دردی مشترک دارم


که هرکس آمده زخمی نشانده گوشه قلبم
شبیه شیشه ای هستم که از صدجا ترک دارم


وفا مُرده محبت کو؟ خریدار صداقت کیست؟
شبیه سیب سرخی که زمین افتاده لک دارم

نه فرقی نیست بین دشمن جانی با آن دوست
تنی خسته به شالیزم که شکل آدمک دارم


به هرکس خوبی ام لیکن جوابم با بدی بوده
به این احوال خود سوزم که دستی بی نمک دارم


مرا سنگ صبور غم میان هر غزل خواندند
و چشمی منتظر مانده به راه قاصدک دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: 13 بهمن 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , ssb.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com