$$$$ بوي ياس$$$$

$$$$ بوي ياس$$$$


 

من بدون تو هم میتوانم


بدون تو غذا میخورم


میخوابم


حتی اجازه دارم موهایم را کوتاه کنم

من بدون تو شاید حتی حال خیلی بهتری داشته باشم


بدون تو گردش هایم را میکنم


با دوستانم به تفریح میروم


شاید روزی خنده هایم طعم قهقهه به خود بگیرند

من بدون تو باز هم به خودم میرسم


لباس های زیبا میپوشم


بدون تو شاید تمام کسانی که ترکم کردند بازگردند


برای لحظه ای خواب و آرامش قرصی نمیخورم


شاید ماه را که میبینم به یاد تو نیافتم


بدون تو شاید همه چیز بهتر شود


بدون تو شاید دیگر بغض نکنم


بدون تو هم میگذرد

اصلا همه چیز بدون تو عالیست


ولی...


حسی که با تو داشتم را...


بدون تو


یا با کس دیگر


نمیتوانم تجربه کنم


و این آزاردهنده است


بدون تو من دیگر عاشق نیستم


بدون تو...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: 9 بهمن 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , ssb.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com