$$$$ بوي ياس$$$$


مـــن و تــــو توی خیابانی و باران مثلا...
خلوت دنجی و یک گوشه ی دالان مثلا...

من و یک سیر تماشای تــــو کردن آرام...
بی سخن از لب و گیسوی پریشان مثلا...

تو به من فکر نکن..من به لبت فکر کنم...
فکر بد نیست که...نه بیشتـر از آن مثلا...

تو بپرسی: چه کسی توی خیالت داری..؟
من بگویم:"تو"کسی نیست به قرآن مثلا...

بغض کــردم که مگر میشود آیا روزی ...
من و تو ، توی خیابانی و باران مثلا ...

 

فرج الله بیدختی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: 9 آبان 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , ssb.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com