$$$$ بوي ياس$$$$


 

 

"ن"اگه تو نبودی من صبحا به امید کی چشمامو باز می کردم؟


"ن"اگه تو نبودی من تموم ِطول ِ روز برای شنیدن صدای کی بال بال می زدم؟


"ن"اگه تو نبودی من شب و روزامو با یاد کی می گذروندم؟


"ن"اگه تو نبودی من آینده مو با رویای داشتن کی ترسیم میکردم؟


"ن"اگه تو نبودی من به عشق کی تک تک قدم های زندگیم رو برمی داشتم؟


"ن"اگه تو نبودی شبا با یاد مهر چشمای کی به خواب می رفتم؟


"ن"اگه تو نبودی اسم کی قلبمو به لرزه درمی آورد؟


"ن"اگه تو نبودی من به عشق کی کوه صبر می شدم؟


"ن"اگه تو نبودی من به عشق کی هر لحظه خدا رو کنار خودم تصور می کردم؟


"ن"اگه تو نبودی سر کی هولناک ترین تَرسای دنیا رو تو قلبم احساس می کردم؟


"ن"اگه تو نبودی گره ی ابروهای کی به قلبم چنگ می زد؟


"ن"اگه تو نبودی خنده های کی تموم ذوق عالمو به وجودم می بخشید؟


"ن"اگه تو نبودی شب و روز به عشق نگاه چشمای کی نفس می کشیدم؟


"ن"اگه تو نبودی به عشق کی ضریح حرم امام رضا و رو میگرفتم؟


"ن"اگه تو نبودی هر شب برای سلامتی کی دعا میکردم؟


"ن"اگه تو نبودی نبود کی تموم لحظه های خوبمو تبدیل به درد می کرد؟


"ن"اگه تو نبودی کی عشق اول و آخرم می شد؟


"ن"اگه تو نبودی بخاطر کی چشممو روی عالم و آدم می بستم؟


"ن"اگه تو نبودی شبا از حسرت کی گریه می کردم؟


"ن"اگه تو نبودی دردامو برای کی واژه میکردم و اینجا می نوشتم؟


"ن"اگه تو نبودی لبخندای کی آه رو از نهادم بلند می کرد؟


"ن"اگه تو نبودی نگاه کی تا عمق قلبم نفوذ می کرد؟


"ن"اگه تو نبودی به علایق کی بیشتر از جون خودم اهمیت می دادم؟


"ن"اگه تو نبودی کی میشد انگیزه ی کارای ریز و درشتم؟


"ن"اگه تو نبودی تو تموم سختیام به وجود مثل کوه کی تکیه می کردم؟


"ن"اگه تو نبودی بخاطر کی از جمع گریزون می شدم؟


"ن"اگه تو نبودی عشق کی بزرگم می کرد..؟


"ن"اگه تو نبودی شب و روز از کی دم می زدم؟


"ن"اگه تو نبودی عشق حقیقی رو با کی لمس می کردم؟


"ن"اگه تو نبودی من به عشق کی تموم غصه های عالمو از پا درمی آوردم؟


"ن"اگه تو نبودی حسادتای قلبم مال کی بودن؟


"ن"اگه تو نبودی اسم کی شب و روز ورد زبونم بود؟


"ن"اگه تو نبودی کی میشد محال ترین آرزوی قلبم؟‌‌‌


"ن"اگه تو نبودی با وجود این حجم از شکنندگیم به عشق کی مقاوم ترین پسر عالم لقب می گرفتم؟


"ن"اگه تو نبودی از فکر مال کس دیگه شدن کی به مرز جنون می رسیدم؟


"ن"اگه تو نبودی با داشتن قلبـی که یه عمر همه از مهربونیش گفتن سر نازک تر از گل به کی گفتن کینه ای ترین عالم می شدم؟


"ن"اگه تو نبودی حساب روزای دور بودن و ندیدن کی رو همیـــــشه داشتم؟


"ن" اگه تو نبودی....


"ن"...اگه تو تو زندگیم نبودی...اگه عشقت تو بهترین گوشه ی قلبم نبود...اگه خدا هر روز عشقتو توقلبم نمی پروروند...اگه خدا ، حافظ و نگهبان حس عجیب تو قلبم نبود...اگه همه ی وجودمو خلاصه شدهتو وجود ماهت نمیدیدم زندگیم پوچ ترین زندگی دنیا بود!...


عشق ورزیدن به کسی غیر از تو برای من حرامه "ن"...حرام...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: 9 بهمن 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , ssb.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com